پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

در عصر حاضر مدیریت ارتباط با مشتری مفهوم چندان جدیدی نیست و با توجه به پیشرفت هایی که در عرصه فناوری‌های رخ داده است نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری جنبه کاربردی‌تری پیدا کرده است. با مراجعه به وب سایت SarvCRM می توانید با این نرم افزار بیشتر آشنا شوید. در زبان محاوره‌ای مدیریت ارتباط با مشتری به مفهوم بازاریابی یک به یک تعبیر  می‌گردد. از سوی دیگر مدیریت ارتباط با مشتری ریشه در بازاریابی ارتباطی دارد که تاکید آن بر بهبود ارتباط بلند مدت با مشتریان فعلی به جای جذب مشتریان جدید است.

آنچه که مسلم است پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتری، مستلزم شناخت و درک صحیح این فـرآیند و سپس رعـایت اصول اسـاسی پیـاده سـازی، می باشد.  مشاور CRM هر سازمانی چهار بعد اساسی تاثیرگذار در پیاده سازی موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری  شامل فرآیند، کارکنان، فرهنگ سازمانی  و فناوری را بررسی کرده و بر آن اساس پیاده سازی را انجام می دهد.

همچنین در وبسایت Sarveno نیز می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.